مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-09پزشكي

توده چهار کیلوگرمی از بدن دختر 18 ساله خراسانی خارج شد + عکس


دختر جوان 18 ساله اسفراینی با احساس سنگینی و درد شکم به این مرکز درمانی مراجعه کرد که پس از معاینه، کیست بسیار حجیمی در قسمت تحتانی شکم این بیمار مشاهده شد.

- توده چهار کیلوگرمی از بدن دختر 18 ساله خراسانی خارج شد + عکس دختر جوان 18 ساله اسفراینی با احساس سنگینی و درد شکم به این مرکز درمانی مراجعه کرد که پس از معاینه، کیست بسیار حجیمی در قسمت تحتانی شکم این بیمار مشاهده شد.

بجنورد- ایرنا- متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: یک توده چهار کیلوگرمی از شکم دختر 18 ساله اسفراینی در این مرکز درمانی با موفقیت خارج شد.

دکتر جواد میرزاپور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دختر جوان 18 ساله اسفراینی با احساس سنگینی و درد شکم به این مرکز درمانی مراجعه کرد که پس از معاینه، کیست بسیار حجیمی در قسمت تحتانی شکم این بیمار مشاهده شد.

وی افزود: این توده حجیم بیشتر فضای شکم بیمار از داخل لگن تا بالاتر از ناف بیمار را اشغال کرده بود و احتمال پارگی آن در اثر ضربه وجود داشت.

میرزاپور ادامه داد: با توجه به شرح حال بیمار و معاینه بالینی و اقدامات تصویربرداری انجام شده وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده از شکم بیمار خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توده چهار کیلوگرمی از بدن دختر 18 ساله خراسانی خارج شد + عکس

توده چهار کیلوگرمی از بدن دختر 18 ساله خراسانی خارج شد + عکس