مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-08حوادث

پلمب 27 خانه پلاک قرمز در تهران/ هشدار پلیس به مالکان خانه های رهاشده


طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری موادفروشان، دستگیری سارقان و دستگیری اراذل و اوباش طی 24 ساعت گذشته در این مناطق به اجرا درآمد.

- رییس پلیس پایتخت گفت:طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری موادفروشان، دستگیری سارقان و دستگیری اراذل و اوباش طی 24 ساعت گذشته در این مناطق به اجرا درآمد.

رییس پلیس پایتخت از اجرای طرح برخورد با خانه های پلاک قرمز در محلات شوش، مولوی و هرندی خبرداد و گفت که 27 خانه پلاک قرمز که به پاتوقی پنهان برای معتادان متجاهر بدل شده بود، شناسایی و پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای طرح ساماندهی و پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی که ظهر امروز در محل کلانتری مولوی برگزار شد، گفت: طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری موادفروشان، دستگیری سارقان و دستگیری اراذل و اوباش طی 24 ساعت گذشته در این مناطق به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش، هرندی، مولوی و دروازه غار از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است، گفت: طبق قولی که به مردم داده بودیم، از 26 بهمن سال گذشته در این مناطق حضور پررنگی داریم و اجازه حضور معتادان متجاهر را نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 27 خانه پلاک قرمز در تهران/ هشدار پلیس به مالکان خانه های رهاشده

پلمب 27 خانه پلاک قرمز در تهران/ هشدار پلیس به مالکان خانه های رهاشده