مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-04بين الملل

ممنوعیت سفر مقامات نظامی عالی رتبه آمریکا به تل آویو


منابع رسانه ای امروز گزارش دادند که پنتاگون سفر مقامات نظامی عالی رتبه آمریکایی به اراضی اشغالی فلسطین را از سه شنبه آینده ممنوع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اسراییلی، امروز (شنبه، 4 نوامبر)، در بیست و نهمین روز جنگ غزه، گزارش دادند که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به طرف های نظامی عالی رتبه درباره هرگونه سفر به اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد و از اجرای ممنوعیت این امر از سه شنبه آینده خبر دادند.

  المیادین با انتشار این خبر نوشت؛ پنتاگون از سفر طرف های عالی رتبه نظامی آمریکایی به اراضی اشغالی فلسطین جلوگیری می کند و اعضای کنگره آمریکا را نیز از انجام چنین سفری در شرایط کنونی برحذر می دارد.

  بنا بر این گزارش، وبگاه اسراییلی ynet با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی رسانه های آمریکایی نوشت که این موضوع از سه شنبه آینده اجرایی خواهد شد اما این ممنوعیت شامل جو بایدن رییس جمهور آمریکا، اعضای کابینه او، رییس ستاد مشترک آمریکا و جانشین او نمی شود.

  این در حالی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا، روز گذشته برای سومین بار از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی در 7 اکتبر گذشته، به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر مقامات نظامی عالی رتبه آمریکا به تل آویو

ممنوعیت سفر مقامات نظامی عالی رتبه آمریکا به تل آویو