مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-06سياسي

مسئولیت کاشان از امروز در جهان سنگین تر شد


«همه چیز از تار و پود شروع می شود.

ثبت شهر جهانی کاشان با پیشینه هنر سنتی نساجی آن، نشان از توجه ایرانیان به رشته و تار و پود دارد؛ تار نشان از ایمان و پود نشان از غیرت است که نتیجه بافتنشان در دستگاه عاطفه شعر خواهد شد و غیرت؛ - جلالی همزمان با ثبت کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی سنتی: مسئولیت کاشان از امروز در جهان سنگین تر شد همه چیز از تار و پود شروع می شود.

ثبت شهر جهانی کاشان با پیشینه هنر سنتی نساجی آن، نشان از توجه ایرانیان به رشته و تار و پود دارد؛ تار نشان از ایمان و پود نشان از غیرت است که نتیجه بافتنشان در دستگاه عاطفه شعر خواهد شد و غیرت؛ بافتن و پیوند کار ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عصر امروز (دوشنبه) 15 آبان ماه مراسم نکوداشت ثبت کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی سنتی، برگزار شد.

در این مراسم مریم جلالی ـ معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سخنانی ضمن بیان مطلب بالا، اظهار کرد: صنایع دستی برخاسته از عاطفه مادرانه است.

پیوند تار و پود، پیوندِ همه چیز با هم است و تار و پود هستی از این پیوند مایه می گیرد.

او با اشاره به پیام تبریک سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به اینکه مردم سازی از اولویت های این وزارتخانه است، گفت: افتخار بزرگ امروز ثمره هوش تاریخی در جغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت کاشان از امروز در جهان سنگین تر شد

مسئولیت کاشان از امروز در جهان سنگین تر شد