مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 05:352023-11-06سياسي

درخواست پادرمیانی سران قوا، برای حل مسئله اتاق ایران


فرزبن فردیس، عضو هیات رییسه اتاق تهران گفت: ادامه رویه دولت در قبال انتخابات اتاق ایران، به افزایش شکاف میان بخش خصوصی از یک سو و دولت و حاکمیت از سوی دیگر خواهند انجامید.

- عضو هیات رییسه اتاق تهران معتقد است: سران سه قوه باید به موضوع انتخابات هیات رییسه اتاق ایران با استفاده از اختیارات قوه ای و فرا قوه ای ورود کرده و از تعمیق شکاف میان بخش خصوصی و دولت جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، فرزبن فردیس، عضو هیات رییسه اتاق تهران گفت: ادامه رویه دولت در قبال انتخابات اتاق ایران، به افزایش شکاف میان بخش خصوصی از یک سو و دولت و حاکمیت از سوی دیگر خواهند انجامید.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات هیات رییسه اتاق ایران در 28 خرداد، چند ماه پرالتهاب در را پشت سر گذاشتیم؛ درحالی که شرایط کشور ایجاب می کند این مسیر را طی نکنیم و شایسته است هرچه زودتر این مسئله در چهارچوب قانون حل شود.

او افزود: متأسفانه وقتی طرفین نمی توانند به یک راه حل قانونی برای حل مسئله برسند، به جای گفت وگو با یکدیگر تقابل می کنند.

به همین دلیل می بینیم که اکثریت بخش خصوصی از برخی اظهارنظرهای وزرا استقبال نمی کنند و برخی تصمیماتی که در بخش خصوصی برای تقویت اقتصاد ملی گرفته می شود هم از سوی دولت و وزرای اقتصادی مورد حمایت قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پادرمیانی سران قوا، برای حل مسئله اتاق ایران

درخواست پادرمیانی سران قوا، برای حل مسئله اتاق ایران