مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-08سياسي

تهرانی ها بیش از 150 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز چهارشنبه 17 آبان دیدار سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با حجت الاسلام شاهچراغی، - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت بالغ بر 150 میلیارد تومان زکات در 7 ماهه امسال توسط شهروندان این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز چهارشنبه 17 آبان دیدار سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با حجت الاسلام شاهچراغی، امام جمعه ری و رییس شورای زکات استان تهران با حضور محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت های مردمی، اکبر برمکی مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات، حجت الاسلام ضیایی رییس اداره امور اجرایی زکات صورت گرفت.

پرپنچی در این دیدار با ارائه گزارشی از زکات جمع آوری شده در هفت ماهه امسال گفت: شهروندان استان تهران تا پایان مهر ماه امسال بالغ بر 150 میلیارد تومان زکات واجب و مستحب پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته حدود 200 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: زکات جمع آوری شده برای تأمین جهیزیه نوعروسان، امور درمانی، تحصیلی و تأمین معیشت مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

حجت الاسلام شاهچراغی، نماینده، ولی فقیه در شهرستان ری و رییس شورای زکات استان تهران نیز به برگزاری یک جلسه با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها بیش از 150 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

تهرانی ها بیش از 150 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند