مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-15اقتصادي

هوشمندسازی 15 میدان نفت و گاز ایران با استفاده از هوش مصنوعی


در پرتو تحول دیجیتال و هوشمندسازی، استقرار مرکز راهبری میدان های هیدروکربوری را برای 15 میدان نفت و گاز ایجاد خواهیم کرد و تفاهم نامه آن در روز گذشته امضا شد.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در پرتو تحول دیجیتال و هوشمندسازی، استقرار مرکز راهبری میدان های هیدروکربوری را برای 15 میدان نفت و گاز ایجاد خواهیم کرد و تفاهم نامه آن در روز گذشته امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن خجسته مهر در مراسم امضای تفاهم نامه تأسیس مرکز راهبردی هوش مصنوعی و میدان های نفت و گاز دیجیتال و امضای قرارداد کسب فناوری حفر چاه های افقی طویل و چند شاخه با بومی سازی ابزار آراس اس (RSS) با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم راهبردی ترین مسائل فناورانه را با همکاری نزدیک و سازنده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دنبال می کند، اظهار کرد: شرکت ملی نفت ایران در ساخت و تولید بار اول 82 پروژه را به مرحله قرارداد رسانده و در ساخت تجهیزات راهبردی مانند تجهیزات حفاری هدایت پذیر نیز ورود کرده است.

وی ادامه داد: امسال سال رشد تولید است و از سوی دیگر برای اجرای برنامه هفتم توسعه آماده می شویم، یکی از موارد در این برنامه، افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده بالاتر است تا رشد هشت درصدی سالانه اقتصاد ایران محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی 15 میدان نفت و گاز ایران با استفاده از هوش مصنوعی

هوشمندسازی 15 میدان نفت و گاز ایران با استفاده از هوش مصنوعی