مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-30سياسي

نقطه شروع هم افزایی اجتماعی در تربیت رسمی


اگر به دنبال تحول در عرصه تعلیم و تربیت رسمی هستیم، باید به جریان های اجتماعی تربیتی توجه ویژه ای داشته باشیم؛ چراکه تحول بدون حضور مردم و بدون محوریت داشتن بازیگران اصلی تربیت به هیچ عنوان محقق نمی شود.

- ابراهیم راستیان، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) پس از جلسه فعالان تعلیم و تربیت با مقام معظم رهبری و مطالبه ایشان مبنی بر اینکه طرحی آماده کنید که اکثر شما روی اکثریت متن اجماع داشته باشید، مساله هم افزایی بیش از پیش مورد توجه جریان های اجتماعی تعلیم و تربیت قرار گرفت.

همه فعالان تربیتی اذعان دارند که باید این اجماع نسبی شکل گیرد و هم افزایی محقق شود، ولی سوال اساسی که اندکی میان فعالان تعلیم و تربیتی چالشی شده و نیاز به تامل و تفکر بیشتری دارد، کیفیت تحقق این هم افزایی است.

سوالات محوری این است که این هم افزایی چه اقتضائاتی دارد و چگونه محقق می شود و از کجا باید شروع کنیم که در ادامه به اختصار در مورد این سوالات صحبت خواهیم کرد.

پس از جلسه فعالان تعلیم و تربیت با مقام معظم رهبری، مساله هم افزایی بیش از پیش مورد توجه جریان های اجتماعی تعلیم و تربیت قرار گرفت.

  بی شک اگر به دنبال تحول در عرصه تعلیم و تربیت رسمی هستیم، باید به جریان های اجتماعی تربیتی توجه ویژه ای داشته باشیم؛ چراکه تحول بدون حضور مردم و بدون محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه شروع هم افزایی اجتماعی در تربیت رسمی

نقطه شروع هم افزایی اجتماعی در تربیت رسمی