مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:502023-10-24اقتصادي

آماده همکاری در احصاء و رفع قوانین مزاحم تولید و صادرات هستیم


سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه گفت: آماده همکاری در احصاء و رفع قوانین و مقررات مزاحم تولید و صادرات هستیم.

- سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه: آماده همکاری در احصاء و رفع قوانین مزاحم تولید و صادرات هستیم ایسنا/گیلان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه گفت: آماده همکاری در احصاء و رفع قوانین و مقررات مزاحم تولید و صادرات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسمی که با حضور مدیران کل استانی گیلان و رییس اتاق بازرگانی استان برگزار شد از یک صادر کننده ممتاز، 9 صادرکننده نمونه و سه صادرکننده شایسته تقدیر، تجلیل شد.

اکبر نیازی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در این رویداد با تصریح بر اینکه فلسفه وجودی مناطق آزاد در صادرات خلاصه می شود و مهمترین کارکرد قابل انتظار از هر منطقه آزادی عملکرد آن در حوزه صادراتی است، اظهار کرد: با توجه به مباحث مطرح شده در خصوص وجود برخی آیین نامه ها و مقررات که در مسیر و فرآیندهای تولیدی ایجاد مانع کرده، آمادگی خود را برای طرح و پیگیری پیشنهادات شما عزیزان از مسیر قانونی اعلام می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری در احصاء و رفع قوانین مزاحم تولید و صادرات هستیم

آماده همکاری در احصاء و رفع قوانین مزاحم تولید و صادرات هستیم