مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-29فرهنگي

نبض نمایش با کدام ستاره ها روی صحنه می زند؟


دور جدید اجراهای نمایشی در فصل پاییز حالی آغاز شده که بیش از هر چیز تنوع موضوعی و حضور ستاره ها بر روی صحنه قابل توجه است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تئاتر: هنر نمایش یکی از مهم ترین عوامل یادگیری و فرهنگ سازی است، جدا از مفاهیمی که هر تئاتر به شما منتقل می کند از اساس دیدن یک اثر نمایشی باعث رشد فکر، تخیل و ابتکارتان می شود.

  بسیاری از نظریه پردازان تئاتر را یک هنر مادر حتی در زمینه آموزش می دانند، فردریک شومان نظریه پرداز واقعگرا نمایش را سبب آموختن عمقی امور پیچیده در انسان ها دانسته و آن را فراهم کننده زمینه یادگیری و درک ذهنی می داند.

این روزها تماشاخانه های کشور روزهای پر رونقی را می گذرانند، آثار بسیاری آماده میزبانی از مخاطبین بوده و هرکدام می توانند نگرش جدیدی را در مخاطب ایجاد کنند، آثاری که کیفیتشان انتخاب یک نمایش برای مشاهده را سخت می کند.

تئاتر شهر  نمایش پدر نوشته فلوریان زلر که با کارگردانی آروند دشت آرای از 8 شهریور سال 1401 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، علیرغم اینکه با استقبال مخاطبان همراه بود به دلیل شرایط اجتماعی سال گذشته نتوانست اجرای عمومی خود را به صورت کامل سپری کند و با 21 اجرا مجموعه تئاتر شهر را ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض نمایش با کدام ستاره ها روی صحنه می زند؟

نبض نمایش با کدام ستاره ها روی صحنه می زند؟