مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-20سياسي

کنسرت سه گروه کُر در فرهنگسرای فردوس/ چند اجرا به افتخار افراد دارای معلولیت


در کنسرت گروه کُر ، قطعاتی توسط گروه «پروانه های کویر» به رهبری صادق جعفری که در 25 سال گذشته داوطلبانه در آسایشگاه کهریزک با حضور مددجویان گروهی را با هدف موسیقی درمانی تشکیل داده است پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

- در کنسرت گروه کُر ، قطعاتی توسط گروه پروانه های کویر به رهبری صادق جعفری که در 25 سال گذشته داوطلبانه در آسایشگاه کهریزک با حضور مددجویان گروهی را با هدف موسیقی درمانی تشکیل داده است پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

سه گروه کُر در آستانه فرا رسیدن روز جهانی معلولان در قالب سه اجرای مجزا کنسرتی را در فرهنگسرای فردوس تهران برگزار خواهند کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی معلولان سه گروه کُر به رهبری سه خواهر و برادر، کنسرتی را روز نوزدهم آذر ماه در فرهنگسرای فردوس تهران پیش روی مخاطبان قرار خواهند داد.

  براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، گروه کریان به رهبری صابر جعفری قطعات کرال چهارصدایی با اشعار حافظ و مولانا و سعدی اجرا خواهند کرد.

  در این اجرا مینا جعفری، بیتا رادمهر، موژان خسروی، پریسا قدیم پور، فتانه آدی گوزل، مریم حائری و شقایق رسولی به عنوان اجراگر حضور دارند.

ضمن اینکه آراتاش گریگوریان نوازنده فلوت، محمدرضا سلیمیان نوازنده سازهای کوبه ای، نوید قزوینه نوازنده تار، علی رضوانی نوازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت سه گروه کُر در فرهنگسرای فردوس/ چند اجرا به افتخار افراد دارای معلولیت

کنسرت سه گروه کُر در فرهنگسرای فردوس/ چند اجرا به افتخار افراد دارای معلولیت