مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:362023-10-29حوادث

256 کیلوگرم حشیش در رودان کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: درپی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر انتقال موادمخدر توسط باند قاچاقچیان در حوزه شهرستان رودان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور اصلی مسیر جغین به سمت شهرستان رودان اعزام شدند و پس از گشت زنی ها در محور و حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با شماره پلاک دست نویس درحال حرکت را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: راننده خودرو پس از مشاهده ماموران به سرعت از محل فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و مورد هدف قرار گرفتن لاستیک خودرو، در محل رودخانه خشک سه راهی بجگوییه متوقف شد.

سردار جاویدان بیان کرد: راننده چون عرصه را برخود تنگ دید، باتوجه به تاریکی شب و پوشش گیاهی محل به صورت پیاده پا به فرار می گذارد و ماموران در بازرسی دقیق از خودرو موفق به کشف 256 کیلوگرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد، اشاره کرد: باتوجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در جای جای نقاط استان و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 کیلوگرم حشیش در رودان کشف شد

256 کیلوگرم حشیش در رودان کشف شد