مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:452023-10-29اقتصادي

قول مدیرعامل دخانیات به وکلا؛ عایدی فروش املاک دخانیات گیلان را صرف تولید می کنیم


مدیرعامل دخانیات ایران در نشست مشترک با تعدادی از مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با تشریح آخرین وضعیت این شرکت برای وکلا به آن ها اطمینان داد که عایدی فروش املاک مازاد در گیلان را صرف به روزرسانی خطوط تولید و افزایش سرمایه شرکت می کند.

- خبرگزاری فارس- حمیدرضا دنیادیده: شرکت دخانیات ایران بنا بر فرصت مغتنم مولدسازی پیش تر طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود که در نظر دارد در راستای طرح مولدسازی نسبت به فروش و واگذاری تعدادی از املاک مازاد خود از طریق برگزاری مزایده عمومی یک مرحله ای اقدام کند.

فروش املاک دخانیات ایران در رشت به ارزش 1147 میلیارد تومان دخانیات در اطلاعیه خود، نام دو ملک در گیلان را به میان آورده بود که یکی از آن ها ملک قدیمی انبار دخانیات در میدان فرهنگ با بیش از 60 هزار متر زمین و 20 هزار متر ساختمان، به قیمت پایه 880 میلیارد تومان و از سویی دیگر، 267 میلیارد تومان قیمت پایه برای ملک دخانیات در خیابان سعدی رشت با بیش از 9 هزار متر زمین و چهار هزار و 500 متر ساختمان است، تعرفه تقریباً ارزان املاک با ارزش در دل شهر رشت که به نظر می رسید قیمت گذاری های آن (یک هزار و 147 میلیارد تومان) نیازمند بازنگری است.

در پی انتشار خبر مزایده املاک دخانیات ایران، خبرگزاری فارس گیلان چندین گزارش به جهت توقف در ارزان فروشی، پیشگیری از تاراج ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مدیرعامل دخانیات به وکلا؛ عایدی فروش املاک دخانیات گیلان را صرف تولید می کنیم

قول مدیرعامل دخانیات به وکلا؛ عایدی فروش املاک دخانیات گیلان را صرف تولید می کنیم