مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-21سياسي

دین اسلام به دنبال القای طب تجربی نیست


نماینده ولی فقیه در فارس دین اسلام را هدایت گر دانست و گفت: اسلام به دنبال القای طب تجربی نیست و تعبیر تاثیرگذاری اسلام در طب به عنوان یک علم برگرفته شده از تعالیم و سیره اسلامی با گردآوری احادیث مرتبط با طب را قبول نداریم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس دین اسلام را هدایت گر دانست و گفت: اسلام به دنبال القای طب تجربی نیست و تعبیر تاثیرگذاری اسلام در طب به عنوان یک علم برگرفته شده از تعالیم و سیره اسلامی با گردآوری احادیث مرتبط با طب را قبول نداریم.

آیت الله لطف الله دژکام شامگاه 30 آبان ماه طی پیام تصویری به آیین افتتاح ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب که به میزبانی حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به ارتباط سیره نبوی و طب گفت: سیره پیامبر(ص) و دین اسلام در طب تاثیرگذار است اما تعبیر از آن به عنوان یک علم برگرفته شده از تعالیم و سیره اسلامی با گردآوری احادیث مرتبط با طب را قبول نداریم.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: دین اسلام هدایت گر بوده و به دنبال القای طب تجربی نیست، بنابراین باید تاثیرگذاری باورها و جهان بینی دینی همراه با اخلاق و فقه در دانش طب مورد بحث قرار گیرد چرا که مباحث عمیق و ارزشمندی برای پیشرفت بشریت می تواند به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین اسلام به دنبال القای طب تجربی نیست

دین اسلام به دنبال القای طب تجربی نیست