مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-09حوادث

کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی سمنان/ 2 متهم دستگیر شدند


فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه با قطع درختچه های چوب تاغ و قاچاق آنها به طور جد برخورد می شود، افزود: در این راستا گشت های مشترک محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میامی فعال است.

- فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه با قطع درختچه های چوب تاغ و قاچاق آنها به طور جد برخورد می شود، افزود: در این راستا گشت های مشترک محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میامی فعال است.

فرمانده انتظامی میامی در استان سمنان از کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا دو متهم دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی بابیان اینکه مأموران گشت پاسگاه مرکزی یک تن چوب تاغ قاچاق را کشف کردند، ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی ارزش این محموله حدود 800 میلیون ریال برآورد می شود.

وی ضمن بیان اینکه عرصه های منابع طبیعی رصد می شود، افزود: مأموران انتظامی هنگام گشت و پایش محدوده عرصه منابع طبیعی متوجه مورد مشکوک شدند.

درخت تاغ فرمانده انتظامی میامی ابراز داشت: بررسی های دقیق تر منتهی به کشف 700 کیلوگرم تاغ به صورت رها شده و حدود 250 کیلوگرم از یک دستگاه خودروی پراید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی سمنان/ 2 متهم دستگیر شدند

کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی سمنان/ 2 متهم دستگیر شدند