مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-24سياسي

فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان 46 درصد پیشرفت داشته است


استاندار خوزستان با بیان اینکه فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان 46 درصد پیشرفت داشته است، بر لزوم استفاده از روش های متنوع تامین مالی این پروژه تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان 46 درصد پیشرفت داشته است، بر لزوم استفاده از روش های متنوع تامین مالی این پروژه تاکید کرد.

نشست قرارگاه سازندگی باغ موزه دفاع مقدس خوزستان روز سه شنبه به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پارک شهروند اهواز برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پایان این نشست با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس می تواند ارزش های دوران جنگ تحمیلی را به نسل های جدید منتقل کند گفت: این پروژه حدود 8 سال است که شروع شده و متاسفانه با تاخیر زیادی اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: فاز اول این پروژه 46 درصد پیشرفت داشته است و در نشست امروز اقدامات صورت گرفته و هم چنین کارهای باقیمانده مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی محراب اظهارکرد: در سال مالی فعلی، بودجه عمرانی هنوز به مرحله تخصیص نرسیده است و امیدواریم این مهم در ماه جاری صورت گیرد تا با تقسیم کاری که در مورد باغ موزه دفاع مقدس انجام شده اجرای این پروژه با شتاب بیشتری پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان 46 درصد پیشرفت داشته است

فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان 46 درصد پیشرفت داشته است