مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-18بين الملل

خروش مردم شاهرود در حمایت از مردم غزه+ عکس


شاهرودی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند و انزجار از رژیم کودک کش اسراییل را فریاد زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه، مردم همیشه در صحنه شاهرود با تجمع در ساعت گل این شهر و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و محکومیت رژیم کودک کش اسراییل را فریاد زدند.

در این تجمع که اقشار مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان و امام جمعه شهر شاهرود و رویان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی حضور داشتند، گروه های سرود بسیج دانش آموزی به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین نوجوان بسیجی به دکلمه خوانی در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه به ویژه کودکان پرداخته و حجت الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود نیز به ایراد سخنانی در محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل پرداخته و طوفان الاقصی را زمینه ساز نابودی رژیم غاصب اسراییل عنوان کرد.

در این تجمع نیز بیانه ای در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه و اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی قرائت که با تکبیر حضار تأیید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم شاهرود در حمایت از مردم غزه+ عکس

خروش مردم شاهرود در حمایت از مردم غزه+ عکس