مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 00:452023-11-02بين الملل

مردم ایران 13 آبان پاسخ جنایات ضدبشری را خواهند داد


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مردم مسلمان ایران روز 13 آبان ماه پاسخ جنایات ضدبشری رژیم غاصب قدس را خواهند داد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مردم مسلمان ایران روز 13 آبان ماه پاسخ جنایات ضدبشری رژیم غاصب قدس را خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم مرادی یازدهم آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز 13 آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با توجه به تقارن آن با حوادث و اوضاع دلخراش و جانسوز ناشی از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و غزه قهرمان، ضرورت و اهمیت بزرگداشت این روز ملی و تاریخی را دوچندان و ویژه تر از سال های گذشته کرده است.

وی تصریح کرد: از همه همشهریان عزیز شهرستان بروجرد دعوت می کنم که همراه با ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، شرکت کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ملت ایران ضمن حضور در راهپیمایی روز 13 آبان و ابراز حمایت و همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انزجار خود از جنایات و کشتار بی رحمانه رژیم جعلی اسراییل را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

مرادی اضافه کرد: بار دیگر در جبهه حق علیه باطل قرار گرفته و انشاالله با استعانت از خداوند متعال و یاری حضرت صاحب الزمان (عج) و حمایت همه مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران 13 آبان پاسخ جنایات ضدبشری را خواهند داد

مردم ایران 13 آبان پاسخ جنایات ضدبشری را خواهند داد