مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:372023-10-23سياسي

روز چهارم و ثبت نام قطعی 146 داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان


رییس ستاد انتخابات استان کرمان از ثبت نام قطعی 146 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کرمان تا پایان چهارمین روز از فرصت ثبت نام در انتخابات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز دوشنبه اول آبان ماه در ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: از مجموع 958 متقاضی مورد تایید مراجع شش گانه در پیش ثبت نام انتخابات، 146 نفر تا پایان روز 30 مهر ماه (چهارمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان) با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور، ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

 رییس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: از مجموع ثبت نامی ها 133 نفر آقا و 13 نفر خانم هستند و بیشترین ثبت نامی ها مربوط به حوزه های انتخابیه کرمان - راور و رفسنجان - انار است.

جلالی به متقاضیان توصیه کرد تا سریع تر نسبت به ثبت نام قطعی در سامانه انتخابات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام، هیات استانی بررسی تبلیغات به ریاست استاندار تشکیل و راهبردها، سیاست ها و برنامه های تبلیغاتی به حوزه داوطلبان اعلام می شود.

جلالی خاطرنشان کرد: طبق قانون جدید انتخابات، یک ماه قبل از آغاز رسمی فرآیند تبلیغات، دستگاه های اجرایی باید لیست امکاناتی را که در راستای تبلیغات داوطلبان می شود از آنها استفاده کرد به هیات بررسی انتخابات اعلام کنند تا برای ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز چهارم و ثبت نام قطعی 146 داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان

روز چهارم و ثبت نام قطعی 146 داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان