مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-27سياسي

طوفان الاقصی حماسه ای بزرگ/ نسل کشی دیوانه وار صهیونیسم ها در غزه


معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مسلمانان جهان خواستار پیروزی فلسطینیان هستند، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در برابر عملیات جوانان مقاومت فلسطین در بهت فرو رفته است.

- ایسنا/گلستان معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مسلمانان جهان خواستار پیروزی فلسطینیان هستند، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در برابر عملیات جوانان مقاومت فلسطین در بهت فرو رفته است.

سردار علی ملک ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان در جمع نمازگزاران مرکز استان گلستان با بیان اینکه عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی اتفاق و حماسه ای بزرگ بود، اظهار کرد: این رویداد باعث شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی پس از 57 سال شد و به معنای واقعی و به فرمایش مقام معظم رهبری یک شکست غیرقابل ترمیم برای این رژیم در ابعاد نظامی و اطلاعاتی بود.

وی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی امروز در برابر عملیات جوانان مقاومت فلسطین چنان در بهت و حیرت فرو رفته که دیوانه وار دست به کودک کشی و کشتار زنان و مردم غیرنظامی غزه می زند، ادامه داد: آنچه خواسته مسلمانان و دیگر آزادی خواهان جهان برای مردم فلسطین بوده، پیروزی در مقابل این رژیم کودک کش و غاصب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی حماسه ای بزرگ/ نسل کشی دیوانه وار صهیونیسم ها در غزه

طوفان الاقصی حماسه ای بزرگ/ نسل کشی دیوانه وار صهیونیسم ها در غزه