مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:052023-10-29اجتماعي

ثبت بیش از 470 هزار تخلف رانندگی در جاده های آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ثبت بیش از 470 هزار تخلف رانندگی توسط سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ثبت بیش از 470 هزار تخلف رانندگی توسط سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای خبر داد.

ایرج دست نشان درگفت و گو با ایسنا افزود: درحال حاضر 41 دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده ای در سطح استان فعال است که بیش از 470 هزار تخلف را تا پایان مهر ماه سال جاری ثبت کردند که نزدیک به 123 هزار پلاک مخدوش نیز از دوربین های ثبت تخلف سطح استان عبور کرده اند.

وی افزود: 75 میلیون تردد در جاده های استان طی 6 ماه گذشته توسط سامانه های تردد شمار ثبت شده که از این تعداد تردد بیش از 60میلیون تردد درطول روز و مابقی ترددها در ساعات شب انجام گرفته که 70 میلیون مربوط به خودروهای سبک و 5 میلیون خودروهای سنگین بوده است.

دست نشان خاطر نشان کرد: همچنین تعداد 4 سیستم توزین در حال حرکت در سطح استان به منظور اندازه گیری وزن کل و وزن توزین شده روی هریک از محور های وسایل نقلیه عبوری ، کلاس و نوع وسیله نقلیه عبوری و بسیاری از امکانات پیشرفته دیگر فعال است که این سامانه ها نیز تا پایان مهر ماه سال جاری بیش 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 470 هزار تخلف رانندگی در جاده های آذربایجان غربی

ثبت بیش از 470 هزار تخلف رانندگی در جاده های آذربایجان غربی