مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-11اقتصادي

بوشهر جزء 10 استان کاهشی در تلفات ناشی از تصادفات


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از کاهش تصادفات فوتی در جاده های برون شهری این استان با وجود افزایش ترددها خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از کاهش تصادفات فوتی در جاده های برون شهری این استان با وجود افزایش ترددها خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در نشست با مسوولان اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: تصادفات فوتی در محورهای برون شهری و روستایی استان طی نیمه نخست امسال 3 درصد کاهش داشته و بوشهر از این نظر جزو 10 استان کاهشی در تلفات ناشی از تصادفات کشور قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: طی نیمه نخست امسال 7 فقره تصادف فوتی در راههای روستایی استان ثبت شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 46 درصد کاهش یافته و در این شاخص، رتبه 4 کشور را کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: کاهش حوادث منجر به فوت در سطح راه های استان از این نظر حائز اهمیت است که در برخی ماه های نیمه اول سال شاهد افزایش چشمگیر سفرها در این استان بوده ایم، طوری که ترددهای جاده ای استان طی این مدت 9 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر به عوامل اصلی در وقوع حوادث جاده ای استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به کارشناسی های به عمل آمده، غالب حوادث به وقوع پیوسته به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر جزء 10 استان کاهشی در تلفات ناشی از تصادفات

بوشهر جزء 10 استان کاهشی در تلفات ناشی از تصادفات