مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-14اقتصادي

کسب درآمد بیش از 1500 مددجو در 80 کارگاه در سطح زندان های خوزستان


مدیرکل زندان های استان خوزستان گفت: در راستای بازپروری زندانیان و هدایت آنان به سمت کسب درآمد پایدار، 1532 زندانی در 80 کارگاه در سطح زندان های استان مشغول بکار هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل زندان های استان خوزستان گفت: در راستای بازپروری زندانیان و هدایت آنان به سمت کسب درآمد پایدار، 1532 زندانی در 80 کارگاه در سطح زندان های استان مشغول بکار هستند.

غلامرضا روشان در مورد اشتغال زندانیان با بیان اینکه این افراد در کارگاه هایی همچون آشپزخانه، آرایشگاه، کارگاه های صنعتی، ساختمانی، کشاورزی، قالیبافی، چرم دوزی، معرق کاری، خیاطی و.

مشغول بکار هستند، گفت: حقوق زندانیان شاغل برابر دستورالعمل حقوق و دستمزد ارسالی سازمان زندان ها محاسبه و واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، مدیرکل زندان های استان خوزستان، گفت: در راستای تقویت مبانی اشتغال و هم چنین بازپروری زندانیان و هدایت آنان به سمت کسب درآمد پایدار، 1532 زندانی در 80 کارگاه سطح زندان های استان مشغول بکار هستند که بخشی از این کارگاه ها با حمایت برخی از کارآفرینان استان دایر شده است.

روشان بیکاری را یکی مهمترین عوامل سوق افراد به سمت وقوع جرم بیان کرد و گفت: با همکاری بنیاد تعاون زندانیان و هم چنین خیرین، کارگاه های اشتغال در زندان های سپیدار و مرکزی اهواز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب درآمد بیش از 1500 مددجو در 80 کارگاه در سطح زندان های خوزستان

کسب درآمد بیش از 1500 مددجو در 80 کارگاه در سطح زندان های خوزستان