مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:362023-10-23ورزشي

مسئولانی که شطرنج بازان دهدشت را کیش و مات کردند!


این معضل نبود امکانات مناسب ورزشی باعث شده رغبت دیگر جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی کاهش پیدا کند و فعالیت برای حضور در این عرصه را از دست بدهند.

سال هاست این ورزشکاران به رغم نبود امکانات وقت گذاشته اند، سختی ها را تحمل کرده اند و توانسته اند به مقام های استانی و کشوری دست یابند، اما چرا نسبت به این استعداد ها توجهی نمی شود و مورد حمایت قرار نمی گیرند؟ چندین نفر از ورزشکاران و مدال آوران این رشته ورزشی در گفت وگو با خبرنگار فارس، خواهان شنیدن صدای آن ها به رسیدن به گوش مسؤولان شدند و گفتند: با وجود درخواست و پیگیری رییس هیئت ها هنوز جایگاه مناسب و هیچ گونه امکاناتی برای ورزشکاران این رشته در نظر گرفته نشده است.

یکی از این مدال آوران گفت: ما مورد بی مهری فراوان قرار گرفته ایم و این در حالی است که قهرمانان مختلف کشوری و استانی در این حوزه داریم و علاقه مندان بسیاری نیز در سطح شهرستان وجود دارند که با این شرایط همه مأیوس شده اند.

وی اظهار کرد: با همه این احوال و نبود امکانات، اما ورزشکارانی در این حوزه به صورت مستمر در پارک مرکزی دهدشت فعالیت دارند.

این مدال آور کشوری افزود: با وجود درخواست های مکرر به شورا و شهرداری اما تاکنون هیچ گونه امکاناتی برای ما فراهم نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولانی که شطرنج بازان دهدشت را کیش و مات کردند!

مسئولانی که شطرنج بازان دهدشت را کیش و مات کردند!