مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-12اجتماعي

پویش هر کلاس، یک کتابخانه در گیلان با جدیت دنبال می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از آغاز و استمرار هدفمند پویش کتابخوانی«هر کلاس، یک کتابخانه» و مانوس سازی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با «یار مهربان» خبر داد.

- پویش "هر کلاس، یک کتابخانه" در گیلان با جدیت دنبال می شود ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از آغاز و استمرار هدفمند پویش کتابخوانی هر کلاس، یک کتابخانه و مانوس سازی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با یار مهربان خبر داد.

سید جلیل میرعظیمی امروز، 21 آبان ماه در نشست هماهنگی با مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رییس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان، با مهم و ارزشمند توصیف کردن فعالیت های کتاب محور، اظهار کرد: مانوس سازی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب، از اولویت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی به راه اندازی کتابخانه مدرسه آیت الله سید علی خامنه ای روستای پسیخان شهر رشت در هفته ملی کودک سال 1402 اشاره کرد و از همراهی مسئولان ناحیه یک آموزش و پرورش در این حرکت فرهنگ ساز سخن گفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان این حرکت را فرآیندمحور و مستمر توصیف کرد و افزود: طی هفته کتاب و کتابخوانی سال جاری نیز اهدای کتاب و راه اندازی کتابخانه مدارس در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش هر کلاس، یک کتابخانه در گیلان با جدیت دنبال می شود

پویش هر کلاس، یک کتابخانه در گیلان با جدیت دنبال می شود