مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-18اقتصادي

کاشان صاحب رتبه سوم اشتغال زایی در استان اصفهان است


 ارائه تسهیلات اشتغال باعث شد که از مجموع 4462 مورد تعهد اشتغال تاکنون دو هزار و 931 شغل ایجاد شده و کاشان رتبه سوم اشتغال زایی در استان اصفهان را داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: ارائه تسهیلات اشتغال باعث شد که از مجموع 4462 مورد تعهد اشتغال تاکنون دو هزار و 931 شغل ایجاد شده و کاشان رتبه سوم اشتغال زایی در استان اصفهان را داشته باشد.

محمد شریف زارعی، امروز(شنبه،27 آبان) در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان، اظهار کرد: در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی، تاکنون28 طرح به مبلغ 47 میلیارد و 900 میلیون ریال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: بر اساس طرح تبصره 18 بودجه 1402 از محل دستگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد برکت تا به امروز جمعاً 1176 میلیارد ریال به منظور پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کاشان، تأکید کرد: هفته جهانی کارآفرینی، فرصتی است که ایجاد فضای کسب و کار اشتراکی، راه اندازی کارخانه نوآوری، برگزاری کمیته تخصصی کارآفرینی و تأسیس کانون کارآفرینان منطقه کاشان با توجه به استقلال اتاق بازرگانی شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

شریف زارعی با اشاره به افزایش مرکزهای مشاوره فعال در مناطق مختلف این شهرستان، گفت: در این شهرستان 27 مرکز با دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان صاحب رتبه سوم اشتغال زایی در استان اصفهان است

کاشان صاحب رتبه سوم اشتغال زایی در استان اصفهان است