مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-27سياسي

مقاومت فلسطین در مرحله سرنوشت‎سازی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن توصیه صبوری و مقاومت به مردم مظلوم فلسطین در برابر جور تمام نشدنی رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی با توجه به وعده پیروزی خداوند در این مبارزه با ظلم، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن توصیه صبوری و مقاومت به مردم مظلوم فلسطین در برابر جور تمام نشدنی رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی با توجه به وعده پیروزی خداوند در این مبارزه با ظلم، گفت: مردم فلسطین طی مدت 70 سال مبارزه در برابر ظلم رشد یافته و اکنون به مرحله سرنوشت سازی رسیده اند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه پنجم آبانماه 1402 شهر یزد که در مسجد ملا اسماعیل برگزار شد، با اشاره به وعده یاری خداوند در برابر مقاومت مومنان در برابر ظلم، اظهار کرد: برای مردم مظلوم فلسطین که جانانه در برابر رژیم جعلی صهوینیستی مقاومت می کنند، ارزوی صبر داریم.

وی با بیان این که آنها طی مدت 70 سال مبارزه در برابر ظلم رشد یافتند و اکنون به مرحله سرنوشت سازی رسیده اند، خوی حیوانی ابرقدرتان و حمایت آنها از ظلم و تعدی و تجاوز دول غرب و در راس انها آمریکایی ها را محکوم کرد.

وی گفت: آنهایی که با بمب اتمی در هیروشیما 200 هزار نفر را به خاک و خون می کشتند تنها مقصد استکباری خود را دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین در مرحله سرنوشت‎سازی است

مقاومت فلسطین در مرحله سرنوشت‎سازی است