مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-13بين الملل

باور نیمی از آمریکایی ها به آسیب زدن بایدن به اقتصاد آمریکا


نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که حدود نیمی از مردم این کشور، رییس جمهور خود را مقصر آسیب رسیدن به اقتصاد و وضعیت نابسمان کنونی می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه کمک های هنگفت و بی ملاحظه دولت آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه و کمک به رژیم موقت صهیونیستی برای حملات به نوار غزه، مردم این کشور رییس جمهور خود را مقصر بحران اقتصادی می دانند.

نظرسنجی جدیدی که به صورت مشترک توسط دانشکده اقتصاد دانشگاه میشیگان و نشریه فایننشال تایمز انجام گرفته، نشان داد که 48 درصد آمریکایی ها باور دارند سیاست های جو بایدن رییس جمهور این کشور به اقتصاد آمریکا آسیب رسانده است.

بر این اساس، 21 درصد از شرکت کنندگان در این افکارسنجی می گویند سیاست های بایدن تغییری در وضعیت اقتصادی آمریکا نسبت به گذشته ایجاد نکرده است.

با این حال، این نظرسنجی نشان داد که فقط 26 درصد از مردم آمریکا به بهبود اقتصاد این کشور بر اثر سیاست های دولت کنونی آن اعتقاد دارند.

به نوشته فایننشال تایمز، این تحقیق با جامعه آماری 1004 آمریکایی بزرگسال واجد شرایط رأی دادن، از تاریخ دوم تا هفتم نوامبر با حاشیه خطای 3.

1 درصد انجام شده است.

پیش از این نیز نتایج یک نظرسنجی دیگر نشان داده بود که فقط 44 درصد آمریکایی ها از عملکرد بایدن به عنوان رییس جمهور این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور نیمی از آمریکایی ها به آسیب زدن بایدن به اقتصاد آمریکا

باور نیمی از آمریکایی ها به آسیب زدن بایدن به اقتصاد آمریکا