مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-21سياسي

راه اندازی سایت خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور


در چارچوب موافقتنامه های حقوقی و قضایی، سامانه ای در نهاد ریاست جمهوری برای ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شده است.

-   وزیر دادگستری و رییس کارگروه حقوقی قضایی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گفت: سامانه ای در نهاد ریاست جمهوری برای ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی روز سه شنبه در ارتباط مجازی و تبادل نظر با هموطنان در سخنانی نگاه به هموطنان خارج از کشور را خوشبینانه و حمایت گر توصیف کرد و افزود: برای تسهیل و حمایت همه جانبه از هموطنان خارج از کشور، ضروری است نسبت به تسریع در روند تهیه پیش نویس و انجام امور مقدماتی لایحه جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور اقدام شود.

رحیمی اظهار داشت: ایرانیان خارج از کشور به مثابه سفرای ایران در سایر کشورها، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای ترویج و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی هستند.

وزیر دادگستری از اهتمام در جذب نخبگان علمی و استعدادهای برتر در میان ایرانیان خارج از کشور و لزوم تسهیل فعالیت های اقتصادی این هموطنان خبر داد و گفت: پنجره واحد خدمات ملی هوشمند در بستر اینترنت و ایجاد سامانه ای در دستگاه قضایی برای پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی هموطنان خارج از کشور می تواند در تسهیل امور این هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

راه اندازی سایت خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور