مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-01ورزشي

مسابقات خانگی شهر راز همچنان در شیراز برگزار می شود


با وجود درخواست مسئولان باشگاه شهرراز مبنی بر میزبانی در خارج از استان فارس، مسابقات خانگی این تیم همچنان در شیراز برگزار خواهد شد.

- مسابقات خانگی "شهر راز" همچنان در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس با وجود درخواست مسئولان باشگاه شهرراز مبنی بر میزبانی در خارج از استان فارس، مسابقات خانگی این تیم همچنان در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در ابتدای هفته جاری نامه درخواستی از سوی مسئولان باشگاه نوپای شهرراز شیراز به هیئت فوتبال فارس ارسال شد که در آن آورده شده بود: با توجه به شرایط نگهداری نامناسب ورزشگاه حافظیه و عدم اجازه از مسئولان هیئت به بازیکنان این تیم برای تمرین در این ورزشگاه، این باشگاه درخواست دارد علی رغم میل باطنی مسابقات خانگی خود را به ورزشگاهی در استان های مجاور انتقال دهد.

محتوای این نامه با تردیدهایی از سوی اهالی فوتبال شیراز همراه بود.

بدون شک زمین چمن ورزشگاه حافظیه از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و شیراز در حال حاضر زمین مناسب دیگری هم برای میزبانی از مسابقاتی در سطح جام آزادگان ندارد.

اما بنا به تایید اکثریت حاضران در ورزشگاه حافظیه در مسابقات فصل جاری، کیفیت زمین حافظیه نسبت به چند سال گذشته بهتر شده و دیگر باشگاه شیرازی یعنی فجرشهید سپاسی هم بر خلاف سال های قبل، تا کنون گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات خانگی شهر راز همچنان در شیراز برگزار می شود

مسابقات خانگی شهر راز همچنان در شیراز برگزار می شود