مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-14سياسي

خبرنگاری که عمو و دایی صدها کودک شده است


«فرهاد داودوندی» خبرنگار و خیراندیش بروجردی، دائم در حال تکاپو برای رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان و بیماران نیازمند است، دادوندی اکنون عمو و دایی صدها کودک است که در شرایط خاص زندگی شان در کنار آنان بوده است.

- خبرگزاری فارس لرستان- علیرضا سلیمانی روزبهانی، سالهای سال است که فرهاد داودوندی را می شناسم، در این سالها جز کار خیر و کمک به نیازمندان چیزی از او ندیده ام، دائم در حال تکاپو برای رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان و بیماران نیازمند است.

فرهاد داودوندی حالا عمو و دایی صدها کودک است که در شرایط خاص زندگی شان در کنار آنان بوده است.

مردم بروجرد به فرهاد داودوندی اعتماد کامل دارند و به محض فراخوان دادن در صفحه مجازی خود برای کمک به نیازمندان سیل کمک های خیرین به حساب وی واریز می شود و فرهاد داودوندی هم با شفافیت کامل و 100 درصدی کمک های مردمی را برای رفع مشکل نیازمندان هزینه می کند.

در یک اقدام زیبا و تحسین برانگیز فرهاد داودوندی بانی کاشت هزاران درخت در شهر بروجرد شده است، او با شعار بروجرد را به باغ شهر تبدیل می کنیم تاکنون تعداد زیادی بوستان در نقاط مختلف شهر احداث کرده است.

  مردم بروجرد به یاد درگذشتگان، و یا در هنگام تولد فرزند و یا ازدواج خود درختی را در یکی از بوستان های احداثی می کارند و باقیات و صالحاتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری که عمو و دایی صدها کودک شده است

خبرنگاری که عمو و دایی صدها کودک شده است