مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-06سياسي

ثبت نام 2 نفر در نخستین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان


دبیر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: در روز اول ثبت نام برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 2 نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت نام کردند و این آمار قطعا در روزهای آینده بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جواد شفیعی ثابت دبیر ستاد انتخابات گیلان صبح امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور اظهار کرد: ثبت نام کاندیداها از 14 آبان آغاز و تا 20 آبان در فرمانداری رشت، وزارت کشور و فرمانداری قم ادامه دارد.

   وی با اعلام شرایط ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری افرود: داوطلبانی که حائز شرایط ماده 11 و 12 قانون انتخابات خبرگان رهبری هستند با مراجعه حضوری و ارائه مدارک سطح چهار حوزه و تکمیل پرسشنامه می توانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

  دبیر ستاد انتخابات گیلان از ثبت نام 2 نفر در نخستین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: در روز اول ثبت نام برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 2 نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت نام کردند و این آمار قطعا در روزهای آینده بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2 نفر در نخستین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان

ثبت نام 2 نفر در نخستین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان