مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-18فرهنگي

«گهواره» مادران در حوزه هنری آرام گرفت


اختتامیه رویداد ملی لالایی (گهواره) روز شنبه 27 آبان با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب و برگزیدگان این رویداد در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، اختتامیه رویداد ملی لالایی با عنوان گهواره با محوریت لالایی های اقلیمی به دبیری بشری صاحبی شاعر عرصه شعر آیینی روز شنبه 27 آبان در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

بشری صاحبی دبیر این رویداد گفت: آینده از آن کسانی است که رویایی دارند و آن رویا را روایت می کنند و خوشبخت ما که میراث دار رویای آینده روشنیم.

رویایی که نسل به نسل لالایی مادرانمان است و امید بازگشت آن مرد بزرگ را نوید می دهد و چراغ ان الارض یرثها عبادی الصالحون را در دل ها روشن نگاه می دارد.

وی افزود: لالایی نه کلام صرف است و نه موسیقی مطلق، عصاره فرهنگ و یکی از اولین مواجهه های انسان با هنر و ادبیات هر ملت است و موجبات آرامش توأمان مادر و فرزند را فراهم می سازد و چه زیباست که حلاوت داشتن رویای آینده روشن از روزهای نخست زندگی و از طریق لالایی به جان نسل های آینده بنشیند.

دبیر رویداد ملی لالایی با اشاره به اهداف این جشنواره ادامه داد: اولین فراخوان ملی لالایی که با عنوان گهواره شناخته می شود با دو هدف منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گهواره» مادران در حوزه هنری آرام گرفت

«گهواره» مادران در حوزه هنری آرام گرفت