مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-27اقتصادي

افزایش 24 درصدی اعتبارات عمرانی- ورزشی خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از افزایش 24 درصدی اعتبارات عمرانی - ورزشی استان خبر داد - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از افزایش 24 درصدی اعتبارات عمرانی - ورزشی استان خبر داد جواد قناعت، امروز جمعه 5آبان در جشنواره توانمندی های هیئت های ورزشی استان، اظهار کرد: این همایش بعد از 12 سال در استان خراسان جنوبی تحت عنوان معرفی توانمندی های ورزشی و افتخارات کسب شده در استان برگزار شد که جای قدردانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این همایش نفرت و انزجار خودمان را نسبت به رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی اعلام می داریم، افزود: از مردم مظلوم غزه در این همایش حمایت می کنیم.

قناعت با اشاره به گزارشات انجام شده در دولت سیزدهم، افزود: در طول دو ساله دولت سیزدهم 41 پروژه با 53 میلیارد تومان افتتاح شد و تا دهه فجر آینده نیز 30 پروژه دیگر افتتاح می شود.

وی از اختصاص 160 میلیارد تومان به پروژه های جدید و تکمیل پروژه های بر زمبن مانده در سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی ورزشی استان نیز نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در قانون داریم که دستگاه های اجرایی مجاز هستند تا یک درصد بودجه خودشان را برای تکمیل فضاهای ورزشی اختصاص دهند، افزود: در شورای ورزشی استان مصوب شد تا دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 24 درصدی اعتبارات عمرانی- ورزشی خراسان جنوبی

افزایش 24 درصدی اعتبارات عمرانی- ورزشی خراسان جنوبی