مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-11سياسي

مراسم تحلیف کارآموزان جدید وکالت در مازندران برگزار شد


کارآموزان جدید وکالت در مازندران پس از پایان دوره های آموزشی و برگزاری مراسم تحلیف و ادای سوگند، وارد شدن به جمع وکلای پایه یک دادگستری را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم درآستانه سالروز تاسیس کانون های وکلای دادگستری با حضور جمعی از وکلا، اعضای کانون دادگستری استان و پیشکسوتان این کانون از سوی کانون وکلای دادگستری مازندران در سالن همایش های دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

رییس کانون وکلای دادگستری مازندران گفت: بیش ازهشت دهه از بنای ساختار مستقل کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور می گذرد و با وجود بسیاری از نامهربانی ها، کماکان دغدغه صیانت واقعی از استقلال و اقتدار ذاتی کانون های وکلا را داریم.

بهرام ولی پورافزود: امروز وکلایی را معرفی می کنیم که با تلاش وافر و خستگی ناپذیر در 18 ماه گذشته، آموخته اند که در هر شرایطی از حق دفاع کنند و در ایفای حقوق جامعه و دادخواهی مظلومان تلاش کنند، وکلایی که آموخته اند که مسوولیت سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت و نهاد مستقل کانون وکلا به دوش خواهند کشید.

وی اضافه کرد: وکلا می دانند که این استقلال به معنی قدرت طلبی و منفعت جویی و مصونیت شخصی نیست، بلکه ناشی از مسوولیت سنگینی است که برای آن سوگند می خورند و لذا باید الگویی در احقاق حق، اخلاق و ادب، علم و معرفت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف کارآموزان جدید وکالت در مازندران برگزار شد

مراسم تحلیف کارآموزان جدید وکالت در مازندران برگزار شد