مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-08سياسي

انتقال زندانیان محکوم ایرانی در روسیه به زودی صورت می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی در دیدار با کنستانتین چوچینکو وزیر دادگستری فدراسیون روسیه که در محل وزارت دادگستری کشور برگزار شد، - وزیر دادگستری گفت: اقدامات اجرایی برای انتقال زندانیان محکوم ایرانی در روسیه مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی شاهد انتقال محکومان ایرانی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی در دیدار با کنستانتین چوچینکو وزیر دادگستری فدراسیون روسیه که در محل وزارت دادگستری کشور برگزار شد، گفت: 2 نفر از ایرانیان زندانی در روسیه با توافق به عمل آمده به زودی به ایران باز می گردند.

رحیمی به مفاد تفاهم نامه مشترک میان 2 وزارتخانه دادگستری ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: روابط حقوقی قضایی ایران با فدراسیون روسیه در سطح بالایی قرار دارد و امضای هر چهار توافق نامه معاضدت مدنی، معاضدت حقوقی، استرداد مجرمان و انتقال محکومان در سال های گذشته بر همین اساس انجام گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: آنچه در غزه رخ می دهد، نقض آشکار قواعد بین المللی است و رژیم صهیونیستی با اقدامات ددمنشانه خود ثابت کرده است که به هیچ قاعده بین المللی پایبند نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندانیان محکوم ایرانی در روسیه به زودی صورت می گیرد

انتقال زندانیان محکوم ایرانی در روسیه به زودی صورت می گیرد