مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-06اقتصادي

صندوق اعتبارات خُرد؛ فرصتی برای جلب مشارکت زنان روستایی


کارشناس امور زنان مدیریت جهاد کشاورزی کاشان گفت: ایجاد کسب و کارهای کوچک با کارآفرینی و خوداشتغالی یکی از زمینه های مشارکت زنان در جامعه روستایی است که صندوق های اعتبارات خرد بستر تحقق این هدف و سرعت بخشیدن به فرآیند سرمایه گذاری و توانمندسازی زنان روستایی بوده است.

- ایسنا/اصفهان کارشناس امور زنان مدیریت جهاد کشاورزی کاشان گفت: ایجاد کسب و کارهای کوچک با کارآفرینی و خوداشتغالی یکی از زمینه های مشارکت زنان در جامعه روستایی است که صندوق های اعتبارات خرد بستر تحقق این هدف و سرعت بخشیدن به فرآیند سرمایه گذاری و توانمندسازی زنان روستایی بوده است.

منابع انسانی محور اصلی توسعه کشورها است که زنان به عنوان نیمی از شهروندان جامعه و عامل پیش برنده اهداف توسعه اقتصادی-اجتماعی به ویژه در روستاها به شمار می آیند، بنابراین مشارکت فعال زنان، مهم ترین ابزارهای اساسی توسعه است.

الهه عبدالوهابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تشکیل صندوق اعتبارات خرد ضمن افزایش دسترسی زنان روستایی به منابع مالی و تسهیلات کم بهره، باعث توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری گروهی آنها در جامعه شده است.

وی تصریح کرد: زنان روستایی با سرمایه های اندک خود، وام دریافت می کنند و ضمانت وام گیرنده به صورت زنجیره ای بین اعضا صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق اعتبارات خُرد؛ فرصتی برای جلب مشارکت زنان روستایی

صندوق اعتبارات خُرد؛ فرصتی برای جلب مشارکت زنان روستایی