مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-09بين الملل

تحلیل معاون سابق وزارت خارجه درباره برخی دیدگا ه ها برای ورود ایران به جنگ غزه


معاون عربی و آفریقایی پیشین وزارت خارجه با تحلیل موضوع ورود بازیگران جدید به جنگ غزه، یادآور شد: جریان آزادی فلسطین جریان کوتاه مدت نیست ما با یک روند بلند مدت مواجه هستیم و به نظر من طرف فلسطینی به خوبی این مساله را درک کرده و در این مسیر حرکت می کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی پیشین وزارت خارجه درباره این دیدگاه در خصوص ورود ایران و حزب الله به جنگ غزه گفت: ورود بازیگران دیگر به این شکلی که الان هستیم بیش از آن که به نفع فلسطینی باشد به ضرر آن ها خواهد بود.

چون ورود بازیگران دیگر میز بازی را چپه می کند و بحران را بین المللی می کند و طرف حساب به جای اینکه اسراییل باشد قدرت های دیگر خواهند بود.

وی ادامه داد: این مساله شرقی و غربی هم ندارد.

واقعیت های تاریخ را فراموش نکنیم.

این یک معرکه ی استراتژیک دراز مدت است.

همانطور که 18 سال مقاومت در لبنان جنگید و با استفاده حداکثری از حداقل امکانات توانست اسراییلی ها را از لبنان در سال 2000 بیرون کند.

همانطور که مقاومت و انتفاضه فلسطین توانست در درون سرزمین فلسطین تاریخی، عقب نشینی بی قید و شرط بر اسراییل بر آریل شارون که یکی از تندرو ترین سیاستمداران تاریخ اسراییل بود تحمیل بکند به همین شکل باید گام به گام و ذره ذره قدرت درونی اسراییل و حمایت بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل معاون سابق وزارت خارجه درباره برخی دیدگا ه ها برای ورود ایران به جنگ غزه

تحلیل معاون سابق وزارت خارجه درباره برخی دیدگا ه ها برای ورود ایران به جنگ غزه