مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-14سياسي

ممکن است جنگ غزه یک سال طول بکشد


از شواهد و قراین برمی آید این جنگ در هفته های آینده استمرار می یابد و ممکن است جنگ به بیش از یک سال برسد و توسعه پیدا کند، تحلیلگران می گویند این جنگ طولانی مدت است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - صبح نو نوشت: در گفت وگویی با سعدالله زارعی، آخرین تحولات و آینده جنگ در غزه را مورد بررسی قرار داده ایم.

وی در بخشی از این مصاحبه می گوید که از شواهد و قراین برمی آید این جنگ در هفته های آینده استمرار می یابد و ممکن است جنگ به بیش از یک سال برسد و توسعه پیدا کند، تحلیلگران می گویند این جنگ طولانی مدت است.

متن کامل این گفت وگو در ذیل آمده است.

تحلیل شما نسبت به ورود گروه های مردم نهاد در تحریم کالاهای اسراییلی و جلوگیری از ورود این کالاها چیست؟ تحریم معمولا از سوی دولت ها اعلام می شود و سازوکار دولتی پشت تحریم می آید و این اقدام مانع جابه جایی کالای خاصی از آن کشور یا دولت می شود؛ اما جالب اینجاست که در واکنش مردم استرالیا در ممانعت از ورود کالاهای اسراییلی در بنادر این کشور، تحریم بدون دخالت دولت بود و در یک فضای خودجوش همگانی از سوی مردم دنبال شد.

با توجه به دایره نفرتی که مردم جهان از جنایت های اسراییل پیدا کرده اند، این ضربه اساسی به اقتصاد رژیم اسراییل زده می شود و شکل بارز آن، حمله و تحریمی است که به کالاهای اسراییلی در سیدنی استرال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است جنگ غزه یک سال طول بکشد

ممکن است جنگ غزه یک سال طول بکشد