مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-06سياسي

برای مبارزه ریشه ای با فساد هیچ راهی غیر از سامانه ای کردن امور وجود ندارد


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه برای مبارزه ریشه ای با مقوله فساد هیچ راهی به غیر از سامانه ای کردن امور وجود ندارد، از وزیر ارتباطات و فناوری خواست به اجرای کامل دولت الکترونیک اهتمام ویژه ای داشته باشد و چنانچه دستگاهی به تکالیف قانونی .

- قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه برای مبارزه ریشه ای با مقوله فساد هیچ راهی به غیر از سامانه ای کردن امور وجود ندارد، از وزیر ارتباطات و فناوری خواست به اجرای کامل دولت الکترونیک اهتمام ویژه ای داشته باشد و چنانچه دستگاهی به تکالیف قانونی خود عمل نمی کند مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست مشترک مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور با هدف همکاری بیشتر بین این دو دستگاه اجرایی و نظارتی کشور با حضور وزیر ارتباطات و قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور و سرپرست معاونت اقتصادی برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که بیش از دو ساعت با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور و سرپرست معاونت اقتصادی و سایر مدیران این دو مجموعه به طول انجامید پیرامون مسائل و موضوعاتی از قبیل گلوگاه های فساد، دسترسی به سامانه ها، پیشنهادهای سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مبارزه ریشه ای با فساد هیچ راهی غیر از سامانه ای کردن امور وجود ندارد

برای مبارزه ریشه ای با فساد هیچ راهی غیر از سامانه ای کردن امور وجود ندارد