مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-03فناوري

منطقه سرجنگلداری زنجان به زودی صاحب فیبرنوری می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: طی چند هفته آینده، امکان دسترسی شهروندان در منطقه سرجنگلداری زنجان به فیبرنوری فراهم خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: طی چند هفته آینده، امکان دسترسی شهروندان در منطقه سرجنگلداری زنجان به فیبرنوری فراهم خواهد شد.

حامد سرایی صبح امروز (11 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با پروژه حفاری فیبرنوری در زنجان، اظهار کرد: یکی از زیرساخت های اولیه در راستای برنامه های توسعه اقتصاد دیجیتال در استان زنجان، توسعه دسترسی پرسرعت بوده که در گام نخست برای توسعه دسترسی پرسرعت در ارتباطات ثابت، توسعه فیبرنوری است.

وی با بیان اینکه در راستای برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال در استان، پروژه حفاری فیبرنوری در زنجان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر دو اپراتور پیگیر توسعه اقتصاد دیجیتال در استان هستند که یکی از آن ها شرکت آسیاتک بوده و در شهر زنجان کار را شروع کرده است به طوری که طی چند هفته آتی در منطقه سرجنگلداری امکان دسترسی به فیبرنوری فراهم خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه حفاری های مربوط به فیبرنوری در مناطق شهرک نگین، وحیدیه، امجدیه (خیابان شهید شکارچی) در حال انجام است، تصریح کرد: شهروندان، شرکت ها و کسب و کارهایی که متقاضی دریافت سروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه سرجنگلداری زنجان به زودی صاحب فیبرنوری می شود

منطقه سرجنگلداری زنجان به زودی صاحب فیبرنوری می شود