مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-15سياسي

چالش کتابخانه مرکزی رشت برای افتتاح چیست؟


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 91 درصدی کتابخانه مرکزی رشت، گفت: مهمترین چالش ما برای تکمیل پروژه اعتبار است و مادامی که اعتبار نباشد، - ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 91 درصدی کتابخانه مرکزی رشت، گفت: مهمترین چالش ما برای تکمیل پروژه اعتبار است و مادامی که اعتبار نباشد، کاری از پیش نمی رود.

یاسر تقوی در گفت وگو با ایسنا، سرانه مطالعه را قابل اندازه گیری ندانست و اظهار کرد: اساسا وضعیت کتابخوانی و سرانه مطالعه در جامعه ما خیلی خوب نیست و بارها مورد تاکید رهبر انقلاب قرار گرفته است.

وی وضعیت کتابخوانی را ناظر به آمارهای کتابخانه ای و کتاب فروشی ها و روند خرید کتاب دانست و افزود: گیلان به واسطه آن قدمت و پیشینه فاخر فرهنگی، جزو استان های برتر در امر خرید کتاب است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان سرانه فضای کتابخانه ای را یکی از مهمترین شاخصه ها نهاد کتابخانه های عمومی دانست و تصریح کرد: اگر سرانه فضای کتابخانه رشد کند، سایر شاخصه ها نیز از جمله عضویت و امانت نیز رشد پیدا می کند.

تقوی با بیان اینکه در استان گیلان 28 هزار مترمربع فضای کتابخانه ای داریم، خاطرنشان کرد: اگرچه از نظر فضای کتابخانه ای جزو استان های متوسط رو به بالا هستیم، اما با توجه به نسبت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش کتابخانه مرکزی رشت برای افتتاح چیست؟

چالش کتابخانه مرکزی رشت برای افتتاح چیست؟