مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-13فرهنگي

راهکار استیون سودربرگ برای نجات سینمای مستقل


طرح سودربرگ ساده است.

به گفته او بازیگران درجه یک باید از قدرت خود و توانایی دریافت بودجه برای فیلم ها استفاده کنند تا به ارتقای فیلم سازان و سینمای مستقل واقعی کمک کنند.

- مهر نوشت: استیون سودربرگ می گوید بازیگران درجه یک می توانند سینمای مستقل را نجات دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلی لیست، استیون سودربرگ یکی از برجسته ترین کارگردان های مبتکری است که امروز در زمینه فیلمسازی کار می کند.

او مانند جیمز کامرون با تمرکز بر فن آوری و جلوه های ویژه پیشرفته کار نمی کند، اما کاری که او انجام می دهد استفاده از تکنیک های داستان سرایی جدید و سرگرم کننده و همچنین خلق داستان هایی برای همه قالب های مختلف است تا بببیند آینده رسانه چگونه خواهد بود و اکنون این کارگردان مثل بسیاری از همتایان خود، نگران آینده سینما و صنعت فیلم است؛ اما او یک برنامه هم برای کمک به نجات بخشی از صنعت یعنی فیلم سازی مستقل دارد.

سودربرگ در مصاحبه اخیرش با ددلاین، که با تمرکز بر فیلم الوهیت انجام شده و فیلمی علمی تخیلی و مستقل است که خود او به تامین مالی و تولیدش کمک کرده، درباره آینده این صنعت صحبت کرد.

وی به طور مشخص درباره اینکه چگونه فیلم های مستقل می توانند در دنیایی که تحت سلطه فیلم های پرفروش و استریم است، خود را نشان دهند، صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار استیون سودربرگ برای نجات سینمای مستقل

راهکار استیون سودربرگ برای نجات سینمای مستقل