مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-16اقتصادي

تبریز می تواند موتور محرکه توسعه تعاملات بین ایران و جمهوری آذربایجان باشد


سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان این که تبریز در حوزه شهری و مهندسی شهری پیشرو است، گفت: تبریز می تواند نقش موتور محرکه توسعه تعاملات و تبادلات بین ایران و جمهوری آذربایجان را ایفا کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان این که تبریز در حوزه شهری و مهندسی شهری پیشرو است، گفت: تبریز می تواند نقش موتور محرکه توسعه تعاملات و تبادلات بین ایران و جمهوری آذربایجان را ایفا کند.

سید عباس موسوی در دیدار با شهردار تبریز، اظهار کرد: از ظرفیت های اقتصادی تبریز و آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان هایی که با کشور جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد، به بهترین نحو ممکن در جهت افزایش تبادلات اقتصادی باید بهره گرفت.

وی با بیان این که تبریز با ظرفیت های متنوعی که دارد، یکی از شهرهای پیشرو در حوزه شهری و مهندسی شهری است، افزود: تبریز در منطقه قفقاز و حتی در ابعاد جهانی نیز شناخته شده است.

این شهر با داشته ها و ظرفیت های عظیم خود، می تواند موتور محرکه توسعه تبادلات اقتصادی بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان باشد.

موسوی عنوان کرد: تبریز در یک سال اخیر در موضوعات مدیریت شهری پیشرفت چشمگیری داشته و اتفاقات مثبت و مبتکرانه ای در مدیریت شهری تبریز رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز می تواند موتور محرکه توسعه تعاملات بین ایران و جمهوری آذربایجان باشد

تبریز می تواند موتور محرکه توسعه تعاملات بین ایران و جمهوری آذربایجان باشد