مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-17سياسي

مجامع بسیج نماد حضور و تجلی گاه مشارکت مردم هستند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اعضای مجامع بسیج فرزندان این مرز و بوم و مظهر و تجلی مشارکت مردم در فعالیت ها هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اعضای مجامع بسیج فرزندان این مرز و بوم و مظهر و تجلی مشارکت مردم در فعالیت ها هستند.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه پنجشنبه در سیزدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان افزود: مردم رکن رکین انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و طبعا اگر مردم سالاری دینی به عنوان ویژگی نظام ماست مردم رکن اصلی در این نظام هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: توصیه ائمه اطهار(ع) و به خصوص امام علی(ع) همواره تاکید بر رسیدگی به مردم و جایگاه آن ها بوده و امامین انقلاب نیز همواره بر جایگاه ویژه مردم، خدمتگزاری به آن ها و مشارکت آن ها در فعالیت ها تاکید داشته اند.

آیت الله محامی بیان داشت: مشارکت مردم در یک نظام مردم سالاری دینی موتور پیشران حرکت است و حضور مردم ضمانت تداوم انقلاب است و اینکه مقام معظم رهبری همواره بر حضور مردم و نیز مشارکت بیشتر آن ها در انتخابات تاکید داشته اند از این جهت است که حضور مردم ضامن بقای انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج و مجامع بسیج نماد حضور مردم و یکی از مظاهر و تجلی گاه های مشارکت مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجامع بسیج نماد حضور و تجلی گاه مشارکت مردم هستند

مجامع بسیج نماد حضور و تجلی گاه مشارکت مردم هستند