مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-06ورزشي

چرا دختران وزنه بردار به قهرمانی جوانان جهان نمی روند؟


سرمربی تیم ملی وزنه برداری زنان ایران گفت: برای دختران وزنه بردار رکورد ورودی تعیین کرده بودیم که هیچ کدام نتوانستند به این رکورد ورودی برسند و به قهرمانی جوانان جهان اعزام نمی شوند.

- سرمربی تیم ملی وزنه برداری زنان ایران گفت: برای دختران وزنه بردار رکورد ورودی تعیین کرده بودیم که هیچ کدام نتوانستند به این رکورد ورودی برسند و به قهرمانی جوانان جهان اعزام نمی شوند.

  کوروش باقری در گفت وگو با ایسنا درباره ی علت اعزام نشدن تیم ملی وزنه برداری دختران به مسابقات قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: رکورد ورودی گذاشته بودیم که هیچ کدام به این رکورد ورودی نرسیدند.

برخی نفرات مانند ریحانه کریمی، کیژان مقصودی و غزل حسینی به رکوردها نزدیک بودند اما باز هم آنها به این رکوردها نرسیدند.

متاسفانه دختران هر زمان به خانه می روند به شدت افت پیدا می کنند که این مسئله کار ما را سخت تر می کند و نمی دانم علت چه چیزی است.

باقری در پاسخ به این پرسش که رکوردهای درنظر گرفته شده برای دختران تا چه اندازه بالا بود گفت: رکوردهایی بود که با آن می توانستند مدال بگیرند و با آن رکوردها بالای 90 درصد، شانس مدال برایشان متصور بودیم.

او افزود: باید این مسئله به جامعه وزنه برداری بانوان القا شود که قرار نیست تحت هر شرایطی به مسابقات اعزام شویم و باید تکان بخوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دختران وزنه بردار به قهرمانی جوانان جهان نمی روند؟

چرا دختران وزنه بردار به قهرمانی جوانان جهان نمی روند؟