مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-18اقتصادي

ضبط ارز قاچاق در شهرری/ جریمه 12 میلیارد ریالی برای قاچاق سوخت در زاهدان


ضبط ارز قاچاق در شهرری، جریمه 12 میلیارد ریالی قاچاق سوخت در زاهدان، ضبط بیل مکانیکی قاچاق در زنجان و تعزیر قاچاقچی سوخت در میناب از اخبار امروز تعزیراتی بود.

- ضبط ارز قاچاق در شهرری، جریمه 12 میلیارد ریالی قاچاق سوخت در زاهدان، ضبط بیل مکانیکی قاچاق در زنجان و تعزیر قاچاقچی سوخت در میناب از اخبار امروز تعزیراتی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرری به پرونده قاچاق 25 هزار یورو و 48 هزار و 850 درهم امارات به ارزش 9 میلیارد و 736 میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ارز کشف شده، متهم را به پرداخت 19 میلیارد و472 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: با گزارش پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) پیرامون کشف ارز قاچاق از مسافر پروازهای خروجی، پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: پرونده شرکت تولیدی لوازم خانگی که موجودی انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده بود در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رشت رسیدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط ارز قاچاق در شهرری/ جریمه 12 میلیارد ریالی برای قاچاق سوخت در زاهدان

ضبط ارز قاچاق در شهرری/ جریمه 12 میلیارد ریالی برای قاچاق سوخت در زاهدان