مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-11فرهنگي

هفته کتاب با رویکرد توجه به کودک و نوجوان برگزار می شود


دبیر سی و یکمین دوره هفته کتاب با اشاره به رویکرد اصلی این دوره گفت: هفته کتاب با محوریت کودک و نوجوان و با شعار «آینده خواندنی است» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب با حضور نمایندگانی از نهادهای مختلف، ظهر امروز 20 آبان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

علی رمضانی، دبیر این دوره از هفته کتاب با اشاره به توجه به رویکرد کودک و نوجوان در سی و یکمین دوره هفته کتاب و دلایل انتخاب شعار آینده خواندنی است ، گفت: آینده خواندنی است شعار نمایشگاه کتاب بود.

تصمیم گرفتیم که این شعار برای برنامه های مختلف در سال مورد استفاده قرار گیرد.

برپایی ششمین دوره کارتون کتاب در هفته کتاب محمدرضا هراتی، دبیر هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز درخصوص برنامه های این نهاد اظهار داشت: توجه نهاد در این دوره بنا به سیاست های ابلاغ شده بر حوزه کودک و نوجوان است.

بر همین اساس، ششمین دوره کارتون کتاب را برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 20 کتابخانه راه اندازی می شود، از برپایی 670 محفل شعرخوانی در سراسر کشور هم زمان با هفته کتاب خبر داد و افزود: طرح شهر کتاب اجرایی و 100 اثر هم برگزیده شده است که با همت شهرداری تهران و سایر استان ها تبلیغاتی در این زمینه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب با رویکرد توجه به کودک و نوجوان برگزار می شود

هفته کتاب با رویکرد توجه به کودک و نوجوان برگزار می شود