مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-30سياسي

ارائه بیش از 2000 نفر خدمت رایگان پزشکی به ایتام شهرستان لردگان


مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از ارائه 2 هزار و 140 نفر خدمت تخصصی رایگان به ایتام شهرستان لردگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرکرد، کاظم کبیری گفت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات تخصصی به ایتام، تفاهم نامه همکاری بین بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری و مؤسسه خیریه عترت بوتراب منعقد شد و بر اساس این قرارداد مقرر شد ایتام تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان لردگان از تاریخ 25 تا 30 مهرماه خدمات تخصصی دندانپزشکی(ترمیم، عصب کشی و .

) دریافت کنند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)  چهارمحال و بختیاری افزود: غربالگری توسط تیم شهید دکتر رهنمون، ویزیت پزشک عمومی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ایتام تحت پوشش از دیگر اقدمات بسیج جامعه پزشکی در این مدت بوده است.

وی ادامه داد: هزینه تأمین اقلام مصرفی را مؤسسه خیریه بوتراب بر عهده گرفت و هماهنگی دندانپزشکان و پزشکان بسیجی و همچنین یونیت و ابزار مربوطه توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

کبیری خاطرنشان کرد: این اعزام به دلیل همکاری خوب بسیج جامعه پزشکی استان و تأمین نیروی انسانی بومی تخصصی بسیجی و تأمین سایر اقلام سرمایه ای و ابزار به بهترین نحو انجام شد و مورد استقبال مدیران مؤسسه خیریه قرار گرفت و از هزینه های جانبی اسکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 2000 نفر خدمت رایگان پزشکی به ایتام شهرستان لردگان

ارائه بیش از 2000 نفر خدمت رایگان پزشکی به ایتام شهرستان لردگان