مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-29حوادث

جزییات درگیری مسلحانه طایفه ای گلستان/ دستگیری 14 نفر تاکنون


فرمانده انتظامی شهرستان گرگان جزییات درگیری مسلحانه دو طایفه در یکی از روستاهای مرکز استان گلستان را تشریح کرد.

- سرهنگ علی تجری عصر یکشنبه، 7 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری طایفه ای منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای سطح حوزه، مأموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پاسگاه روشن آب در اسرع وقت در محل حادثه در روستای للدوین حضور یافتند، ادامه داد: از همان لحظات اولیه دستگیری متهمان و مخلان نظم و امنیت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گرگان با تأکید بر اینکه پس از بررسی مأموران از صحنه حادثه مشخص شد که دو طایفه روستا به علت اختلافات شخصی و قدیمی با هم درگیر شدند، خاطرنشان کرد: این درگیری منجر به زخمی شدن 16 نفر شد.

وی با اشاره به اینکه مجروحان به مراکز درمانی گرگان منتقل شدند، افزود: تعدادی از مجروحان به شکل سرپایی درمان و تعدادی دیگر از مجروحان که توسط مرکز فوریت های پزشکی به یکی از بیمارستان های گرگان منتقل شدند، برای سیر مراحل درمانی بستری هستند.

سرهنگ تجری از شناسایی و دستگیری 14 نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه خبر داد و توضیح داد: در حال حاضر اوضاع روستا تحت کنترل بوده و امنیت کامل برقرار شده است و قطعاً متهما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری مسلحانه طایفه ای گلستان/ دستگیری 14 نفر تاکنون

جزییات درگیری مسلحانه طایفه ای گلستان/ دستگیری 14 نفر تاکنون